2008 - sammanfattning april

April funkade överlag bra. Jag fortsatte min inbillning av att ha kommit över Syd fastän jag inombords inte kunde släppa taget. Jag kunde helt enkelt inte acceptera det. Tyckte att jag borde ha kommit över honom på en gång, så istället för att verkligen bearbeta vad som hänt låtsades jag om att ingenting var fel. Det visade sig vara allt annat än bra.






BFF's? *fjortisfniss*

- - - - -


Bexx och jag dansade lite. Det var nog samma gång som jag tappade kameran i golvet så skiten gick sönder. Uhgg!


Så jävla fin bild!


Bästa bilden nånsin tror jag.


Kami var ju tvungen att få vara med i dansandet.


Haha


Jag älskar dem här bilderna.

- - - - -


Jag färgade håret svart igen.

- - - - -


Frida tvingades stå ut med mitt sminkande. Ja, jag fick henne att likna en fransk hora, men en väldigt söt sådan!

- - - - -


Istället för att gå på förfest med sina vänner kom Bexx hem till mig så jag kunde sminka henne innan hon skulle dra iväg till Kumla och festa röven av sig. Ibland är hon jävligt skum, jag vet.


Supersöt!



Looks just like a doll

- - - - -


Mycket tid spenderades ute på balkongen.


Vi är så snygga!


Kami älskade vädret


Redan då kunde Bexx vara ett drygt jävla fanskap mot mig.

- - - - -


Ja, vad ska jag säga? Jag kämpade på i alla fall.

- - - - -


Satt mycket ute på balkongen och läste.


Hundarna älskade det lika mycket som jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0