2008 - sammanfattning januari

Januari:

- Jag var helt förstörd efter att Syd lämnat mig för Malin, men Bexx fanns där och ställde upp för mig mer än någon annan någonsin gjort tidigare.
- Jag fick kontakt med Ollonet på spraydate ( det var han som skrev till mig först. Viktigt, viktigt :P)
- Jag började rasa i vikt då jag slutade äta efter uppbrottet och sedan började med GI.





Bexx var lite småkär i mitt ex Rickard ;P



Anledningen till att jag ens publicerar denna bild är att jag vet att det kommer glädja Bexx :P



Redan då var hon lik Mike. Och jag, jaa... vad finns att säga? Det syns på mig hur skit jag faktiskt mådde.




En juckande Bexx :P



Jag drack vin för att ta bort udden av känslorna. Fet som ett aber var jag också.



Bexx underbara, enorma hår. I MISS IT!!



Vissa dagar orkade jag faktiskt anstränga mig för att inte se lika förmultnad ut på utsidan som jag var på insidan.



Bexx leker schampoo-reklam. Eller?



ROCK N ROLL FFS!!



Jag tog kort på viktskillnaden.



Sminkhorade mig och försökte inbilla mig att jag inte saknade kinesfanskapet.



Kärlek. Trygg kärlek.



Well, well...



Jag fick sminka Bexx och fixa hennes hår. Då tyckte jag det var skitsnyggt, idag är jag dock inte lika nöjd. Bexx är dock lika söt som alltid.

Kommentarer
Postat av: Bennie Doll

fyfan att du lägger upp den juckande bilden på mig. jag ser så tjock ut!!

och ja, den bilden på dig får mig att garva varenda gång. :p

2008-12-16 @ 21:42:31
Postat av: mana bollocks

juckbilden är alldeles underbar. och käft bexx, du ser knappast tjock ut. skaffa glasögon eller väx upp

2008-12-16 @ 22:53:00
URL: http://iwokeupdeadtoday.blogg.se/
Postat av: Fisken

Eh, håller med Mana, du ser faktiskt rätt normal ut där.

Med undantag av grym hårfärg. ^^

2008-12-16 @ 23:25:15
Postat av: Bennie Doll

väx upp själv, det ser du väl i ansiktet. ser ut som en jävla ballong. fyfan.

2008-12-17 @ 16:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0