2008 - sammanfattning maj

I maj blev jag kär i Mike Monroe. Och det var också i maj jag träffade S för första gången <3 och så började jag umgås med Linda <3
Jag fortsatte att ha kul med mina vänner och mitt liv började bli riktigt socialt, men samtidigt började jag gå ned mig igen.





Jag lyckades fota Bexx medan hon sov =D Månadens höjdpunkt typ :P



Spenderade en hel del tid vid mina föräldrars husvagn i Hästhagen. Hundarna älskar att vara där.



Tugg, tugg



Mycket tid spenderades också ute på balkongen och väldigt ofta med Bexx, som var skoltrött som fan och skolkade en hel del :P



Så jävla söt!






Gömde mig ofta under min solhatt och låtsades existera



Bexx klädde upp sig inför ett möte med några rockers :P



Min viktnedgång fortsatte









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0