2008 - sammanfattning mars

Mars var en ganska kul månad. Jag var övertygad om att jag var över Syd och lekte runt i min inbillning, hade kul med mina vänner och sobrilade bort den värsta ångesten.





Viktnedgången fortsatte och för första gången nånsin började jag gilla min egen kropp.

- - - - -


Bexx och jag hade en såntdär underbar fotosession igen. Hon provade massa av mina kläder och jag fotade.



Och så provade jag hennes byxor som jag nästan fick på mig. (Bexx, var sjutton är de där byxorna? JAG VILL LÅNA! (läs: sno).



Dollface.



Snygg röv som fäen också, right? <3

- - - - -


En kväll kom Bexx och hennes kompis Jessica förbi när jag och Frida hade myskväll. Jessica och Bexx strippade för oss till en Nine inch nails-låt och sen spelade vi Kärleksspelet som slutade med massa hångel och nakna kroppar (OBS! jag gjorde fan ingenting med bexx, okej? Inget med Fridusen heller för den delen).



Jessica, Frida och en nyfiken Kiba.

- - - - -


En kväll bestämde sig Ollonet för att pröva sina sminkkunskaper och självfallet blev jag det självklara testdjuret.



Såklart ville han ju ha lite smink själv :P



Se så vacker jag var ;D

Kommentarer
Postat av: Bennie Doll

Du kan ju inte lägga upp såna där bilder på mig, fattaru väääl :p

Jag gav Emma dem brallorna, ville inte ha dem längre. Xp

2008-12-20 @ 17:15:30
Postat av: mana bollocks

SUBBA!

2008-12-20 @ 19:54:14
URL: http://iwokeupdeadtoday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0