2008

Jag var tvungen att stjäla den här listan från Alice.



1.Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Massor! Bland annat lärde jag mig att bli självständig och inte leva genom en partner. Dels skrev jag färdigt en roman (!!!!!!!) Dels blev jag social som fan. Dels blev jag blond. Dels träffade jag massa underbara människor etcetera.

2.Höll du några av dina nyårslöften?
Jag minns inte vad nyårslöftena var. De står i en gammal dagbok som jag ännu inte vågar läsa i.

3.Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nope.

4. Dog någon som stod dig nära?
Inte nära egentligen, men en väldigt omtyckt släkting till mig dog. Hon blev 94 eller så. Tyvärr var jag för borta i ångesten över att Syd lämnade mig att jag inte förrän i somras insåg att hon verkligen dött. Hon dog den andra januari.

5.Vilka länder besökte du?
Sverige :P

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
En replokal.

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Sjunde december <3



8. Vad var din största framgång 2008?
Att jag slutade vara rädd för ensamhet.

9. Största misstaget?
Att sukta efter Syd så länge som jag gjorde.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Hah! Praktiskt taget hela tiden...

11. Bästa köpet?
Mina böcker skulle jag tro.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Böcker.

13.Gjorde någonting dig riktigt glad?
Många saker.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Allt med Hanoi Rocks, Mötley, Guns n Roses och Dangerous toys. Kanske Crashdïet också.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Det går inte att jämföra.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Jag vet inte.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Inget.

18. Hur tillbringade/tillbringar du julen 2008?
Hos mina föräldrar.



19. Blev du kär i år?
Yes.

20. Favoritprogram på TV?
Greys!

21. Bästa boken du läst i år?
Jag har läst för många för att kunna skriva ned en som är bäst bara sådär. Får skriva en lista senare.

22. Största musikaliska upptäckten?
80-talet <3

23. Något du önskade dig och fick?
Äklta vänskap, trygghet och kärlek.
 
24. Något du önskade dig men inte fick?
Börja DBTn.

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Hade fest.



26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Det självklara; mindre ångest och såndär, men jag vill ändå inte se det som nånting negativt. Jag har gått igenom ett helvete under året som gått, men jag har lärt mig så enormt mycket av det och blivit en mycket starkare person.

27.Vad fick dig att må bra?
Mötley, öl och mina sötnosar <3

28. Vilken kändis var du mest sugen på?
Erica Hahn från Greys, haha.

29. Vem saknade du?
Syd till en början, men fan inte längre.

30. De bästa nya människorna du träffade?
Linda, Ollie, Sofia bla bla bla typ.


Kommentarer
Postat av: Bennie Doll

den där ska jag göra på bdb, haha.

2008-12-29 @ 13:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0