Allt i livet är ett spel

Nu sitter jag och hånler. Hånler åt ur de kollar in mig. Ska ni se om jag duger? Det syns nog inte på bilder faktiskt. Fast kanske ni nosar runt lite i min blogg också? Ja, här finns ju sannerligen information att lapa i sig. Jag tänker inte inbilla mig att ni hatar mig och även om ni nu skulle hata mig så kan jag bara rycka på axlarna och fejka medlidande. Det är ju ändå jag som har vunnit. Jag fick förstapriset. Jag kommer först. Hur mycket ni än vill att det inte ska vara så, så är det precis så det är.
Mana vann.

Kommentarer
Postat av: Fisken

Och det är därför jag diggar dig. Du är så otroligt ÄKTA, vilket är någonting att beundra, då få vågar vara sig själva (tyvärr).

2008-12-16 @ 16:58:40
Postat av: mana bollocks

tack fiskus =D

2008-12-16 @ 17:48:10
URL: http://iwokeupdeadtoday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0