Bara lite tankar

Jag sitter mest bara och saknar S nu. Min Ketchup-Sofia-Chup. Börjar mer och mer likna en såndär mes igen. Såndär äcklig, ni vet? Fast jag mår så bra av henne så det är värt det.

- - - - -

På söndag är det Yule. Linda och Ollonet kommer hit, kanske fler. Vi ska klä granen och mysnjuta. Ollonet tänker inte komma på min nyårsfest fan. Bexx och jag är sura. Han dissar oss den jäveln. Vi som ska festa loss och bara ha det underbart. Nyår detta år är så jävla stort för mig. Förra året satt jag instängd med Bexx och hade ångest för att Syd lämnat mig och visste att han var med sin Malin fastän han sagt att han skulle vara hos sin mamma. Jag var så nere och körd att jag inte ens orkade kolla på några raketer.
I år ska det bli perfekt. 80-talstema. Jag ska vara Mike Monroe, Bexx en blandning av Tommy Lee och Nikki Sixx och vi har fått fria händer att skapa en Axl Rose av S. Det kommer bli så jävla kul! Jag ska dricka massa Jack Daniels och sjunga och dansa och bara njuta av allt jag åstadkommit under detta år, för det är verkligen mycket saker. Jag planerar att skriva en lista nåndag, men inte än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0