Blandat skit

I don't need no diamond rings
I don't need a cadillac car
I just wanna drink my ripple wine
down in the lightnin' bar

Hanoi Rocks - Lightnin' bar blues



Igår natt drömde jag att en schäfer satte klorna i Kibas ögon så han började blöda. Inatt drömde jag att Linda hade skurit sig på benen. Jag var tillsammans med Linda och hennes mamma och när jag fick se skärsåren började jag skrika, för att de var så djupa. Jag var livrädd, men sen blev jag förbannad och stack därifrån. Skall blod bli ett återkommande ämne i mina drömmar?

- - -

Jag är fortfarande spänd. Skar ingenting igår. Istället glodde jag på Greys och broderade. Hade svårt att somna och tog mig inte upp ur sängen förrän vid halv tolv. Jag är helt slut i kroppen. Ska städa idag. Städa som fan och sy. Kanske även läsa lite också, men syendet och städandet är viktigast just nu. Fast först blir det bad med bok. Bra.

Kommentarer
Postat av: linda

Vilka läskiga drömmar :S

2008-12-08 @ 22:25:15
URL: http://angelinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0