It's just me and you diary

welcome to my life

Spelar Sanning eller konka med S på msn. Skulle vilja sova, men jag vet att jag inte kan. Det suger kukröv. Nästa gång jag träffar överläkare F ska jag be om starka jävla sömntabletter så jag slipper den här skiten. Jag orkar fan inte. Är trött hela jävla dagarna för att jag sover skit under nätterna och sen lagom tills det är dags att sova igen blir jag pigg.

- - - - -

Jag har ångest.

- - - - -

Linda gick in och lade sig i soffan i teverummet. Hon hade släckt och lagt sig skönt och då tändes ljusstaken i fönstret. Nyss började ljusstaken här blinka. Besök igen?

- - - - -

How the hell am I still alive?

Kommentarer
Postat av: pat punkt

hej,



jag har bytt bloggserver:



http://www.hispaliv.blogspot.com/



God Jul :D



PP

2008-12-19 @ 16:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0