Kraftfull

Linda är här. Hon kom hit och väckte mig vid tolv imorse och hotade att börja sjunga på den där jävla ap-låten. Hela dagen har varit intensiv, harmonisk och rofylld. Vi har mest ägnat oss åt spådom och jag provade till och med på att spå med min kristallkula. Trodde inte jag skulle se nånting, men istället fick jag massor av information. Massor. Intensivt som fan. Jag blev tårfylld och är så intensivt medveten om allt jag fick fram. Så mycket information, ännu fler frågor. Tänker inte släppa det där. Måste veta mer.

Kommentarer
Postat av: linda

Jag vill också veta mer, men känslorna är översvallande. De får liksom inte plats; det är för överväldigande... men vi får hålla fast vid det vi sa. Minst två sådana dagar i månaden!

2008-12-15 @ 18:59:33
URL: http://angelinside.blogg.se/
Postat av: mana bollocks

absolut!

2008-12-15 @ 21:42:25
URL: http://iwokeupdeadtoday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0