Mental update

Humör: Trött, smått irriterad. Lite nervös.
Självdestruktiva tendenser: Inga.
Ångestskala: 1 av 10 typ.
Lyckobok:
Maisie Dobbs - Jacqueline Winspear
Lyckomusik: WASP. Idag igen.
Planer: Handla tyg med mamma så jag kan börja fixa med massa julklappar och ikväll kommer Chupen =D
Dröm: Återigen hade jag börjat på gymnasiet, ännu en gång (jag drömmer det jätteofta och nästan varenda gång misslyckas jag). Denna gång var Mike Monroe där. Hela Hanoi Rocks faktiskt, fast det var bara Mike som stämde med verkligheten. Han och nån annan av dem - som jag tror skulle föreställa Andy - praktiskt taget klängde på mig. Fniss, fniss liksom. När jag slog på musik med Hanoi Rocks var det dock Crashdïet som spelades, men som i min dröm var Hanoi Rocks. Hemskt att vakna igen när jag hade spenderat massa underbar tid med min Mike ;)

Kommentarer
Postat av: elinleticia

Hej stumpan, hur är det med dig? Jag saknar dig. Idag måste jag plugga järnet. Urtråkigt. När får jag läsa din roman?

2008-12-05 @ 12:43:50
URL: http://smuleliten.blogg.se/
Postat av: pat punkt

Mental update var en rätt bra blogg idé..får man sno/ låna den?

2008-12-08 @ 22:59:51
URL: http://hispaliv.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0