Mental update

Humör: Seg, trött, aggressiv.  
Självdestruktiva tendenser: De finns där. Kanske inte så speciellt starka just nu, men jag vet att det kan ändras på bara någon sekund.
Ångestskala: Jag vet faktiskt inte.
Lyckobok: Bra gift av Doris Lessing. Jag vill egentligen bara läsa, läsa, läsa i den, men som sagt är det syning och städande som gäller idag. När det är klart så.
Lyckomusik: Hanoi Rocks. Deras tidigaste skivor. Idag kommer det nog bli mycket spelat från Oriental Beat-skivan.  
Planer: Sy och städa. Fast först ska jag bada. Och läsa ut en bok av Christine Falkenland som jag dragit mig för att läsa klart väldigt länge. Den är helt enkelt inte särskilt intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0