Mental update

Humör: Trött och stressad. Stressad som fan. Stressad för alla julklappar jag måste bli klar med och att de antagligen inte kommer bli fina alls. Ceriadwens är snart klar så den kommer skickas inom några dagar. Leticias är inte på långa vägar färdig. Och sen alla andra jävla abrers. Aaahh! Jag måste lugna ned mig!
Självdestruktiva tendenser: Om de finns så är de väldigt, väldigt små.

Ångestskala: √√········
Lyckoläsning: Alltså, jag typ stressläser. För att bli klar med alla jävla böcker innan julafton.

Lyckomusik: Casualties räddar mig idag.
Glädjande ting: Uuuhg?
Planer: Bada och sen fixa som bara fan med julklapparna.


Kommentarer
Postat av: Ceriadwen

Va?! Ska jag få en julklapp? Lyckliga mig! :D Då måste jag skicka dig nåt med! :)

2008-12-15 @ 16:08:25
URL: http://ceriadwen.blogg.se/
Postat av: mana bollocks

ceriadwen: det måste du inte alls ju!

2008-12-15 @ 21:42:00
URL: http://iwokeupdeadtoday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0