Skum dag

Jag har en Chup i knäet <3

- - - - -

Det är en skum dag idag. Bexx och jag somnade inte förrän vid åtta imorse. När Linda drog till jobbet vid fem ignorerade hon mig när jag sa nånting till henne och av mig förintande blickar.
Hela kroppen är sådär... darrig. Overklighetskänslor. Har tagit underbar sobril och snart ska jag bädda ned mig i sängen med bebisen och glo på film och mysa. Sånt som är bra när jag mår såhär och hör röster som inte kommer från folk i min närhet.

- - - - -

The nervous systems down, the nervous systems down

I know

I can never get out of here
I don't want to just float in fear
A dead astronaut in space

Kommentarer
Postat av: linda

Jag ignorerade dig inte, jag suckade över att hela min dricka var slut ^^ och förintande blickar ger jag icke. Enbart förvirrade och ångestfyllda, men det var inte riktat mot dig utan mot äcklet i mig.



Messa mig imorgon, ok?

2008-12-22 @ 19:52:51
URL: http://angelinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0