Smörskallen talar

Vaknade för drygt en halvtimme av pappa som ringde och frågade om jag ringt honom. Trodde jag hade gjort det i sömnen, men det visade sig att det inte var jag.
Är seg som fan och riktigt jävla trött, men jag skall hålla mig vaken. Snart ta ett bad och läsa och sen snygga mig. Efter skolan kommer Bexx hit. Hon skall få sina presenter varav två ännu inte är inslagna och en är borttappad. Jag är så förbannat klantig emellanåt.
Igår råkade jag av en lump blondera mig igen, efter att ha gjort slingor på Linda, och jävel vad ljus jag blev i skallen nästan genast. Heja Schwartzkopf! Mycket bättre än Viva som jag alltid använt förut.









Kommentarer
Postat av: Ollie

Sjukt blond!

2008-12-03 @ 10:59:29
Postat av: mana

och sjukt bäst i världen =D

2008-12-03 @ 22:21:41
URL: http://iwokeupdeadtoday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0