Stackars blogg

Jag kanske skulle försöka bli bättre på det här med bloggen. Jag känner nästan aldrig för att skriva i den längre. Jag kommer på saker jag vill skriva, men sen när jag väl sätter mig ned försvinner lusten. Dessutom har jag svårt att blogga när det finns folk hos mig och den senaste tiden har jag knappt varit ensam alls. I fredags var det ju brudfredag och i söndags kom Linxxen hit och stannade tills måndagen nångång. Hon kom sen tillbaks på tisdagen och sov över tills igår och senare på dagen kom Bexx och Ollie. (Shit vad jag har blivit social!) Och imorgon kommer Ketchup hit och stannar över helgen ♥ Ska jag få nåt skrivet då lär ju hon tvinga mig till det, för annars kommer jag helst ligga i sängen hela tiden och bara mysa och glo på film. Stackars bloggfan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0