Tröttfanskap

Idag har jag sytt nästan hela dagen. Ceriadwens present är klar och Leticias börjar bli klar. Skall fixa den imorgon och sen se klart att bli klar med de andra fem sakerna. Stress! Första gången nånsin som jag stressat inför julen. Hmpff.

- - - - -

S, vet du hur glad jag blir av dig? ♥

- - - - -

Alltså, jag har fan inte mycket att säga. Min skalle känns helt tom på annat än julklapparna. Hah. Skall lägga mig i sängen och se på Greys sedan och medan jag glor kan jag fortsätta med Tishelus present. Det kommer bli så skönt när allting är klart. Då jag bara kan... vara. Läsa massor. Njuta. Ta det lungt. Inte stressa. Fast det jag stressar mest över är att presenterna inte riktigt blir som jag vill. Uhhg.

Kommentarer
Postat av: sofia

jag hoppas att du blir det

för jag blir så jävla glad av dig

<3

2008-12-15 @ 22:57:51
Postat av: Anonym

jag hoppas du blir det

för jag blir så jävla glad av dig

<3

2008-12-15 @ 22:59:38
Postat av: Anonym

oj, trodde inte den första skickades :P haha

2008-12-15 @ 23:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0