UuuhHHggGG!!

Jag ska städa idag. Har bestämt att jag ska vara duktig och få bort all jävla skit. Ska slå på massa julmusik och försöka inbilla mig att julkänslorna får mig att orka städa mer. Får se hur länge jag orkar lyssna på julmusiken innan jag bryter ihop av äckel och ångest och slår på Exploited eller nåt istället.

Well, well. Avslutar detta inlägg med ett mycket fint sms jag fick av S för en stund sen ;)


Jag är inte bög och inte hög
om jag jämt skulle vara hög
så skulle jag kanske snart vara död.
Haha fråga inte

Kommentarer
Postat av: sofia

haha, men jag skäms ju lite över det där messet :P

2008-12-17 @ 21:42:03
Postat av: mana bollocks

då får du skämmas inför mina läsare ;D

2008-12-18 @ 12:19:24
URL: http://iwokeupdeadtoday.blogg.se/
Postat av: sofia

rackarns :(

2008-12-18 @ 22:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0