Vilse bland speglingar

Igår läste jag ut en av böckerna jag fått i julklapp; Vilse bland speglingar - borderline sett inifrån av Richard A. Moskovitz. Samtidigt som det är en väldigt tung bok att läsa om ett tungt ämne, så har den redan gett mig så mycket. Framförallt hopp om framtiden. Det är en perfekt bok för anhöriga till borderlinepersoner att läsa. Jag kommer tvinga alla som påstår att de bryr sig om mig att läsa den. Främst för deras egen skull, men också mycket för min egen. De kommer få en helt annan förståelse. Linda skall läsa den först och sen har mamma sagt att hon vill läsa den. Det kommer bli intressant att höra deras reaktioner - speciellt Lindas. Mamma är ju redan så insatt efter sina många DBT-möten.

Kommentarer
Postat av: wast3d

den är bra, har den i bokhyllan.

2008-12-30 @ 01:24:57
URL: http://wast3d.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0