Are you ready girls?

Linda försöker sova nu. Hon skall upp om bara några timmar. Jag vågar inte sova. Livrädd. Igen. Fixar kaffe nu. Sen ska jag lägga mig i sängen och läsa. Jag behöver det. Behöver få komma bort från rädslan.
Men allt är inte rädsla. Det finns så mycket mer som gör att jag... beter mig som jag gör. Vad det är vet jag inte riktigt. Det är faktiskt inte mycket alls jag vet just nu, förutom att det inte bara är rädsla det handlar om.
Jag skulle vilja ta en sömntablett. Då tvingas jag somna ihop tillslut, men jag vågar inte ändå. Jag skulle så gärna vilja sova bort allting, men nånting inom mig skriker nej. Jag borde skrika tillbaks, men det skulle ändå inte göra nån skillnad.

Nu är kaffet klart. Så nu försvinner jag.

Bajskaka. Bajskaka.

Kommentarer
Postat av: aliquis

Penn & Teller suger ju men de har ett avsnitt på youtube i Bullshit om sömntabletter.

2008-11-18 @ 22:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0