Back off bitch

Dagens soundtrack: I don't care about you - GnR

Soundtracket förklarar väldigt bra vilket humör jag är på idag. Jag är grinig som ett jävla aber så ni kan ju vara beredda på attacker ifall nu säger mer eller mindre dumma saker. Det är Kamis fel så skyll fan inte på mig. Jag låg i sängen och läste brev som jag precis fått när jag känner att det börjar stinka piss. Den jävla lilla skithunden hade kissat på min kudde som låg i sängen! MORR! Jag som bara ville försöka vakna till liv i lugn och ro, inte skynda mig upp och fixa med sänghelvetet.

Dessutom fryser jag som fan. Det går inte att stänga fönstret som är vid sängen helt och hållet, så om nätterna fryser jag ihjäl. Kramar sönder Kiba för att få lite värme, men han börjar bara pussas då. Grrrr.

Och just det. Sen kom en jävla citymail-snubbe och lämnade min elräkning på hallgolvet. Ja, vad ska jag säga om det? God Jul typ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0