Bara lite bajskaker (fast på ett bra sätt)

Bloggen kommer nog bli fylld med tankar imorgon, men just nu orkar jag inte skriva särskilt mycket. Jag är så trött. Helt jävla slut faktiskt. Det har inte blivit mycket sömn alls denhär helgen. Hur som helst ville jag skriva lite, för just nu mår jag så... bra. Samtidigt som jag är ilsken som fan (sobrilabstinens). Inatt var den bästa natten på... ja, jag vet fan inte hur länge. Men den var underbar och precis vad jag behövde. Ketchup kom hit igår och jag kom på mig själv med att frivilligt tala om mig själv, berätta saker. Utan att hon bad om det. Och ändå kändes det som att hon faktiskt ville veta. Annars hatar jag att tala om mig själv när ingen ber mig, för det känns som att jag narcissist-babblar och tråkar ut. Det var liksom inte dåliga saker jag berättade. Inte enbart i alla fall (ärligt talat minns jag inte så bra, fastän jag var 100% nykter). Men det var skönt.


Kommentarer
Postat av: sofia (chupen)

om jag ska vara ärlig så minns jag inte heller precis allt vi pratade om, men det var den bästa kvällen/natten på jävligt länge. tack <3

2008-11-25 @ 00:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0