Bara lite tankar

Jag komplicerar allt, men det vet ni nog redan.

Jag kan inte sova. Skar mig ett tag. Satte mig sen på balkongen och frös ihjäl. Messade mer Ketchup. Glodde på månen och stjärnorna. Jag vet ju vad som är fel, men jag vet inte hur jag ska ta mig vidare. Jag vill bara börja den förbannade DBT-skiten så jag kan få börja jobba med allt, med det som är fel. Få en chans att... leva. Mer humant än vad jag gör nu.

Jag har kommit långt, som fan. Men jag vill vara fan så mycket längre fram. Jag är så trött på att vara... det här. Det jag är. Jag vill finna min plats och jag vill känna mig trygg.

Längtar som fan till fredag. Då ska jag bli full. Det är fan inte ofta jag säger så, men jag behöver det nu. Och mina föräldrar har hand om hundarna då så jag slipper känna massa ansvar. Jag kan vara helt ansvarslös. Så ansvarslös att mina vänner ber mig dra åt helvete.

Jag gråter inte om ni nu tror det. Jag är helt... torr. Ingenting kommer. Och jag kan inte ens sätta ord på vad det är jag känner. Jag ska lyssna på Evanescence och somna. Eller Placebo. Sova. Sova som fan. Men jag vill komma upp tidigt så jag hinner skriva innan Bexx kommer. Fast egentligen vill jag sova tills hon kommer, så jag slipper känna så mycket.

You don't remember me
but I remenber you
- - -

I'd give up everything just to find you ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0