dont fuck with the witch

jag har nog aldrig varit så stark som jag är just nu och jag tar tillvara på varenda sekund för att bygga mig ännu starkare. återigen mår jag så pass bra att jag orkar fajtas för leticia och det känns så bra. att äntligen ha energi nog att visa hur mycket jag bryr mig och hur viktig hon är för mig. om jag kunde skulle jag ta all hennes ångest och kasta den rakt i fejjan på hennes föräldrar. spänna fast dem i en säng, mentalt och fysiskt, så de inte kan komma ifrån den där ångesten förrän de blivit kloka nog att inse vad det är de gör mot sin dotter. leticia är min storasyster, om inte genom blodband så själsligt - och det är fan så mycket starkare, och ingen, ingen, skall jävlas med henne.

Kommentarer
Postat av: elinleticia

Fan vad du är min ...

2008-11-07 @ 23:05:48
URL: http://smuleliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0