grinkäring

jag hade svårt att somna inatt. låg och läste tills jag började se dubbelt. lyckades somna, men vaknade nångång efter tre igen och slog ned ett glas i golvet. irriterad som fan tog jag med mig täcke, kudde och hundarna och lade mig i soffan. trångt som fan med kiba vid bröstet, men det funkade. lyckades somna även om jag vaknade flera gånger. nu känner jag mig smått irriterad och förstår inte alls hur jag skall lyckas få i mig någon frukost till efexorn. funderar på att bara ta dem som de är, strunta i frukost, men jag ju att det kommer sluta åt helvete ikväll. skall snart ta ett bad, sminka mig, klä på mig. sen blir det dags att fortsätta skrivandet på boken. det ser jag i alla fall fram emot, fast inte lika mycket som igår.

Kommentarer
Postat av: Ceriadwen

Lycka till med skrivandet!!! :)



Hoppas du fick i dig något ätbart också. Kramar!

2008-11-03 @ 12:26:33
URL: http://ceriadwen.blogg.se/
Postat av: mana

du är så söt! <3

2008-11-03 @ 13:25:35
URL: http://iwokeupdeadtoday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0