Haleluja motherfucker

Jag tog en sömntablett igår. Det bevisar hur desperat jag faktiskt var efter att få sova under natten istället för på dagen. Tog den vid halv nio, nio eftersom jag inte brukar bli trött av den, men efter Greys som slutade tio, var jag helt körd. Gick ut med hundarna och raglade runt som ett fyllo. Dessutom såg jag stora svarta prickar runtom mig. Tog mig in igen och sa gonatt till Ketchup och Ollie på msn och sen däckade jag i säng. På riktigt. Jag somnade! Så tidigt att jag inte ens har ett minne av att jag legat vaken i sängen. Det händer nästan aldrig.

Idag är jag dock trött som ett aber och emellanåt känns det som att ögonen håller på att ploppa ur sina hålor när jag försöker läsa en liten text nånstans. Dessutom är jag seg i skallen och känner mig nästan lite småfull. Men det är värt det. Jag tänker fortsätta använda de jävla tabletterna ett tag så jag får in en bra rutin för både mig och hundarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0