hej seg

fyfan vad jag är trött. och seg. det känns som att ögonen är stora, brinnande påsar. ska snart bada och läsa en bok bexxhoran hade med sig. en bok om magi. sheisse, den ungen kan verkligen förvåna ibland.

well, well, my michelle. jag hade en bra kväll och natt (och världens snyggaste frilla när jag vaknade imorse! seriöst alltså). linxx, bexx och en viking var här. och senare kom ollonet i sina snobbkläder och pruttade och var social. bexx låg mest i sängen och var... tråkig. fast innan dess sjöng vi massa bajskakekaraoke och lekte att vi var rockstjärnor. som vanligt med andra ord. hon stannar kvar idag. jag mår bra, men går och väntar på att ångesten skall slå till. den liksom ligger där under. eller borde i alla fall. så brukar det vara. gah, jag har så jävla mycket saker att bearbeta som jag aldrig tidigare insett är problem. dessutom verkar det som att syd förstört mig mer än vad jag trott. om han har det... fyfan. livet är så mycket enklare om jag bara fortsätter som innan. fortsätter vara dryga mana. aldrig låter angelica komma till liv igen. fan. det är för mycket i min skalle just nu. jag skall försöka sortera ut det. senare. kanske när bexx drar iväg och käkar med farmor och farfar. för jag vet ju att det bara blir skit ifall jag ignorerar allt.

jag babblar. seg-babblar. stackars bexx som sitter här bredvid och ser på när jag inbillar mig att sixx ams texter är hemliga budskap till mig.

här. en fin låt till er. lyssna på den. det är en fin present.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0