Helgen

I fredags drog jag, Bexx och fisken hem till Ollonet för att fira att Ollonet närmat sig pensionsåldern ännu mer. Bexx och jag blev dryga och besvikna när det visade sig att det inte skulle komma några andra. Vi buttrade och var allmänt otrevliga, men snart nog blev vi snälla. Dessutom kom Ollonets brorsa Mats senare under kvällen/natten. Så vi var inte helt ensamma.


Bexx snyggade till sig hos mig innan vi drog till mr Ollon


Vi var tvugna att fota oss litegrann sådär när vi var snygga och redo att dra.


Poser poooser <3




Hemma hos Ollonet fick han sina presenter. Syds gamla butt-plug Felix och ölspelet (som visade sig vara på norska).


Jag lekte Mortiis.


Firren och Mortiis


På lördagsmorgonen var alla trötta. Jag tvingade upp dem för att jag ville ha kaffe fastän klockan bara var nio. Men jag ville inte sova vidare. Hade lite ångest och behövde sysselsätta mig själv med nånting.




Jag var i alla fall fin i håret.


Firren verkade dock vara pigg


Underbar bild. Ollonet spelade piano medan de andra mest beundrade honom. Själv satt jag och fnissade medan jag läste i en bajs-bok.

- - -

På lördagen var jag mest trött, seg och ångest-äcklig och gick omkring i pyjamas. På kvällen kom Linda och Ketchup och var alldeles underbara. Just jävlar, Ollonet kom ju också efter ett tag.


Linda var sådär supersöt som bara hon kan vara <3




Chupen och Kiba <3


Bexx var lite nere och för att pigga upp henne lät jag henne öppna en av hennes födelsedagspresenter.


Hon blev skitglad när hon såg att det var en Poison-skiva


Ja, ni ser. Ketchup lider verkligen av att ligga i mitt knä. Bitch.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag var fan inte pigg, hade knappt sovit alls och ville bara ligga och dö vid det läget 0.o



Men kul var det iaf, och det blir nog lika vilt nästa fest hoppas jag ;P

2008-11-24 @ 21:53:14
Postat av: Anonym

snyggon!

2008-11-25 @ 20:58:13
Postat av: mana

jävla muppar, kan ni sluta vara så jävla anonyma, eh? annars kommer jag på egna smeknamn på er! rövhöl1 och rövhöl2!

2008-11-26 @ 11:26:05
URL: http://iwokeupdeadtoday.blogg.se/
Postat av: Fisken

Det var ett misstag, det tog inte mitt namn för någon förjävlig anledning. Dumma internet.



Jag skrev första kommentaren förresten.

2008-11-26 @ 19:37:03
Postat av: mana

fisken: erkänn, du vill heta rövhöl1 :P

2008-11-26 @ 19:52:19
URL: http://iwokeupdeadtoday.blogg.se/
Postat av: Fisken

Ehm, nej, faktiskt inte. Jag är helt nöjd med Fisken. Eller andra derivat =P

2008-11-26 @ 20:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0