I beg your mercy

Dagens soundtrack: Kiss - London after Midnight




- - -

Ingen bra början på dagen. Pappa ringde och tjatade om att jag skulle ut med hundarna. Grr. Men jag gick upp efter att ha lagt på och nu sitter jag här och lyssnar på London after Midnight och suktar lite efter sångaren Sean Brennan. Jag älskar texten till låten Kiss. För mig är det den vackraste kärlekslåt som finns. Take me in your arms my love and rape me. Dont hide behind your rage I know you love me, and always will.
Bexx satt och mumlade fram en egen låt i söndags, om nån kille och bla bla bla. Lite för mycket sliskeri för mig, så jag lade till nåt i stil med: I suck your dick and bite it off. Måste jag påpeka att Bexx inte blev glad? Fast det obehagliga var att hon såg på mig med medlidande i ögonen och sa - tröstande - "Vi kommer ha såna låtar också, men inte den här."
Har jag blivit så jävla uppenbar? Fast öppenbar har jag nog alltid varit förresten när jag tänker efter. Hör jag nån äcklig slisktext så brukar jag tillägga saker som: "Sen hittar han nån annan och lämnar dig." Är jag så jävla bitter?
I söndags började jag skriva på en text, som inte är färdig på långa vägar, men en liten bit av texten går såhär:


i dont care if you look like axl rose

and have a mind like nikki sixx

am just not one of those

who believes in that bullshit



i dont belive in love

and i dont believe in happy endings

they're nothing but illusions.

some freaking delusion


Bitter? I guess so. Men jag kan inte skriva nån äcklig text om hur jag funnit min andra halva och blev hel och vi kommer alltid vara tillsammans och vi älskar varandra över allt annat och lever lyckliga för alltid och bla bla bla bla bla. Jag gillar inte lögner.
Fast jag skulle kunna skriva en kärlekslåt om jag får lägga till att vi ingår en självmordspakt eller att ni lever ett liv som Mickey och Mallory. Människor tror för mycket på nån sann jävla kärlek och det är bara slöseri med tid - och känslor.

- - -

Babbel. Bara. Bexx kommer hit sen och ikväll är det Greys anatomy. Veckans höjdpunkt typ ;) Blah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0