I'm a wild child

Hemsk natt. Vaknade och hetsade i mig godis. Somnade. Vaknade, somnade, vaknade, somnade. Typ så. Sen vaknade jag igen, av underbara Somthing to believe in med Poison och det kändes inte längre så hemskt att behöva vara vaken. En ny dag, och jag behöver inte hetsskriva på boken =D Jag ska läsa lite bloggar och sen lägga mig i badet och bara läääsa. Och sen ta mig tid att göra mig snygg. Och sen kan jag läsa mer, mer, mer. Ska se till att få första utkastet av boken utskriven nästa vecka, så jag kan ta mig an omskrivningen. Fyfan vad jag längatar =) Allt sugigt skall bort. Ett helt kapitel skall bort, det vet jag redan nu utan att ens ha läst igenom skiten. Och så funderar jag på att ta bort killen som skall vara min pojkvän i boken. Sånt suger ju bara. Men det visar sig.

Nu kom posten. En av Bexx födelsedagspresenter (den sista lär komma på måndag, I hope!) och två brev. Ett från Tracy i Australien - med en chokladkaka i! - och ett tjockt jävelskap från Hyun-jeong i Korean. Naajs. Jag är så glad nu. Och ikväll blir det tjejkväll. Chupen och Erican kommer =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0