jag talade med lavey

uhg. god morgon, typ. jag förfrös typ händerna när jag var ute med hundarna och just nu är jag bara allmänt trött och grinig. en dagisfröken skrek på några barn så en av ungarna började gråta. det var min morgonpromenad det. vad tror kärringen egentligen? tror hon på allvar att ungarna skall lyssna om hon skriker på dem? småbarn är inte så olika hundar. de lyssnar till energier man sänder ut och en gaphals sänder ju knappast ut flockledarenergier.

jag har en stor kaffe framför mig nu. väntar på att den skall svalna lite, sen jävlar. läste ut satanistbibeln inatt och blev helt fascinerad av det där språket som jag inte minns namnet på. det tog tid att somna för jag trodde att lavey - bokens författare - var i lägenheten tillsammans med mig så jag pratade lite med honom. det var inte så illa som det låter. jag menar, jag fick inga svar eller så.

jag vaknade när posten kom och det var riktigt glädjande. jag fick mitt första nummer av sweden rock-tidningen. underbart. jag skall snart ta ett bad och läsa, läsa, läsa. öppnade sista sidan och såg vad som väntar mig vid nästa nummer: VINCE NEIL! förstår ni hur underbart det är? vince, my prince
fick också tre brev varav ett var från underbara hayley i england. glädje. men nu, bara trötthet typ. gahgu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0