jag vet inte

inatt drömde jag om syd. igen. jag drömde att vi blev vänner och jag tänkte hela tiden; hahaha, får malin redo på det här kommer hon bli galen. han köpte mig en skiva med guns n roses och jag sa: i somras hade jag sex med en kille som såg ut som axl rose som ung.

jag förstår inte varför jag drömmer om syd så mycket. varje vecka, minst en gång i veckan. jag vill inte drömma om honom. jag förstår inte heller varför jag var så glad över att malin skulle må dåligt, för tro mig, jag vill inte skada henne på minsta lilla sätt längre. jag hoppas på nåt sätt att syd och malin ändå mår bra tillsammans. det är iallafall vad jag inbillar mig.

i drömmen inatt blev syd plötsligt till rickard. precis så som jag brukade drömma när syd och jag var tillsammans. det är som att mitt dröm-jag inte har gått vidare ett dugg sedan december. som att det vill hänga sig kvar i syd och den skiten som faktiskt var vårat förhållande. för ja, det sista året var inte mycket mer än skit. det är bara att läsa mina dagböcker från den tiden.

så var jag inne på helgon idag och pang, där fanns rickard. vilken shock jag fick. skrev till honom. sen började jag tänka. tänk om jag råkade hamna på syds sida, om han nu har helgon. nåt sånt får inte hända för jag vet inte hur jag skulle reagera. jag vill inte gröpa runt i det. alltså borde det finns en lag som säger att syd inte får vara medlem på såna sidor som jag är medlem på.

jag är så glad över hur mitt liv är just nu. jag har inte mått såhär bra sen innan jag började på högstadiet tror jag. det mesta går åt rätt håll. jag har världens bästa vänner. linda som pratar politik med mig och börjar lyssna på mötley crüe. bexxhoran som står mig närmast i hela världen. ollie som alltid (nästan iallafall) är sötast i världen och sådär charmig, kimmo som fortfarande finns kvar efter alla dessa år, frida som är min fästmö och partner in crime och chinya som jag skriver långa mejl till. och andra fina.

och jag gillar faktiskt att vara singel även om paniken trängar sig på ibland. då jag tror att jag alltid kommer vara singel och därmed alltid tvingas dras med den här känslan av tomhet.

fan, jag gillar till och med mig själv. min kropp känns bra, mitt hår är fint och jag skriver bra. jag är en bra matte. och jag har inte skurit mig på länge.

mitt liv börjar helt enkelt gå åt rätt håll.

Kommentarer
Postat av: alice i undercity.

men det låter ju hur bra som helst! :)

minus det där med drömmarna, då.

2008-11-05 @ 22:02:38
URL: http://cupcakes-and-cherries.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0