Lite tankar bara

Jag har lite svårt med min blogg just nu. Det kanske ni har märkt. Jag gillar inte riktigt att skriva här längre. Kanske beror det på min bok, att jag skriver slut på mig själv. Kanske nånting annat.
Det känns som att det pågår ett uppror inom mig. Flera lager lera krackelerar och ramlar av och mer och mer av mitt sanna jag visar sig. Det är en skön känsla.

Jag ska snart ta ett bad och tvätta mitt skritiga hår som nog inte blivit tvättat på en vecka. Efter det är det dags att börja skriva igen. Igår skrev jag nästan hela dagen. Så tänker jag inte göra idag. Jag pallar inte med det. Allt slutade bara i kaos. Dessutom tror jag nu att jag kommer hinna. Jag ser ett slut. Jag är på kapitel tretton. 40.000+ ord skrivna. Snart är jag i mål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0