Min fredag och lite av min lördag

Jag sitter i morgonrock. Har precis badat. Käkar koreansk choklad som Hyun-jeong skickade med i sitt brev. Den är alldeles grå och ganska smaklös. Hon skickade med fyra olika sorters choklad och om alla smakar ungefär som denna är jag glad att jag inte bor i Syd Korea. Den smakar ungefär som såndär bantarchoklad, ni vet?

Hade typ tjejkväll här igår. Ketchup kom först. Vi glodde på That 70's show och One tree hill och jag höll på att skita ned mig av skratt av det förstnömnda. Erica-Jessican kom nångång medan vi tittade och vid fem kom Bexx. De var tråkiga och spelade kort och jag halvt konverserade med Mike Monroe. Det blev roligare när vi körde Jag har aldrig fast det mest var jag och Erica som kom på saker att säga.

Vid halv elva kom Linda och hennes kusin Ellinor (stavning?). Det var en mysig kväll om än lite onda äckel-tankar från min sida, men överlag var det bra. Linda och Ellinor tog en taxi hem till Linda vid halv två tror jag. Bexx gick och lade sig i soffan och Erica satt i köket och rökte och läste. Ketchup och jag lade oss i sängen med hundarna och glodde på Girl, interrupted igen. Jag somnade efter halva eller nåt.

Erica drog med en byss väldigt tidigt imorse. Ketchup och jag vaknade när Bexx kom in till oss vid halv två. Jag gick ut med hundarna och sen började vi se på en film, men Bexx drog hem och en stund senare kom Ketchups pappa och hämtade henne.

Jag ska snart städa bort all skit från köket. Fimpar och blodfläckar och köttfärssås. Sen ska jag göra supergod mat och glo på Sex and the city medan jag äter och sen blir det nog bara massa läsning och brevskrivning. Det känns så skönt. Jag mår faktiskt riktigt bra just nu, även om jag inatt kände för att skjuta skallen av mig själv.

Kommentarer
Postat av: Fisken

70's show FTW

2008-11-29 @ 18:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0