nano 4/11



skrivandet idag kändes inte särskilt bra. kapitel tre känns värdelöst, men jag får inte haka upp mig vid det. just nu skall jag bara sikta in mig på att skriva klart boken innan november är slut och sen efter det kan jag börja ändra det som suger. jag har skrivit drygt 2000 ord idag, vilket är mitt mål för varje dag. jag ligger 5000 ord före mitt mål så. det känns bra. kanske blir det mer skrivande sen, men just nu skall jag bara ta en värktablett och sedan ta ett bad. fick min fina hanoi rocks tröja idag så egentligen är jag ganska glad. gah. eh. jag är butter. som fan. jag vet inte varför. kanske det är pga huvudvärken, jag vet inte riktigt. men humöret blir ju knappast bättre av att skrivandet bajsar sig.

ghhhh. måste piggna till. linda kommer efter jobbet, vi ska valvaka. det blir mys. ännu mer mys om jag inte går omkring och är så förbannat jävla grinig hela tiden!

just det, som ni ser så har jag nu ett namn på boken. HAH! skulle gissa på att det kommer ändras tids nog, men just nu får den vara döpt efter en mötley-låt ♥

Kommentarer
Postat av: Ollie

Du är så duktig! :D Valvaka minsann. Det är bra att ni engagerar er tycker Ollonet :)

2008-11-04 @ 15:35:11
Postat av: mana

jag engagerar mig mest i glassen jag får till :P

2008-11-04 @ 23:09:07
URL: http://iwokeupdeadtoday.blogg.se/
Postat av: Ollie

Det är inte dåligt det heller. Allt engagemang är bra! (Nästan...inte engagemanget för top model tycker jag)

2008-11-05 @ 08:47:38
Postat av: mana

eh. tyst :P

2008-11-05 @ 19:30:17
URL: http://iwokeupdeadtoday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0