NaNoWriMo



igår började årets nanowrimo. jag har beslutat att skriva minst 2000 ord per dag om jag skall hinna skriva en bok på 50.000 orden innan månaden är slut. jag skrev ingenting igår pga omständigheter jag ännu inte känner mig redo att berätta (om nånsin) så därför skulle jag skriva 4000 ord idag (ett kapitel skall vara minst 4000 i min bok).

jag fixade en stor mugg kaffe, ett stort glas fun light och lade fyra mandariner på skrivbordet. satte sedan på låtarna jag lagt i mappen som heter Soundtrack Till Min Bok och tände en magnolia-rökelse. och började skriva. hur det gick? fantastiskt jävla bra! över 5000 ord skrivna och första kapitlet avklarat. jag känner redan för att fortsätta med boken och kommer troligtvis slå mig ned vid datorn efter one tree hill och gossip girl. jag ska klara det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0