No time to cry

Jag trodde aldrig jag skulle bli en sån som micrar mitt kaffe. Men jävel, jag gjorde det alldeles nyss och det är så intressant att ni alla borde skriva upp det nånstans där ni brukar skriva upp viktiga saker.

Jag är trött som ett aber och grinig som bara en Mana kan vara. Lyssnar på Sisters of Mercy. Orgasm-musik. Jag borde skriva en lista med orgasm-band för er att ta del av. Som en liten gåva sådär. Fast antagligen skulle ni skita i vad det står och fortsätta lyssna på eran skit. Hmp.

Det står i mitt horoskop att jag ska få en social fredag. Jag vill inte ha en jävla social fredag! Jag ska ligga i min säng och läsa, dricka öl och käka popcorn. Vafaan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0