Nördot headbangar

Linxxan är här. Vi har gjort supermys här hemma. Just nu sitter hon på toa och skiter så jag kommer med andra ord inte kunna kissa på timmar. Jobbigt läge.
Känner mig sådär halvt ångestäcklig. Försöker dra ned på Sobrilen. Skall försöka skriva istället för att ta Sobril när ångesten kommer. Dessutom har jag bara en Sobril kvar. Iof är det december imorgon och jag har för mig att det är i början av december jag kommer få ta ut mer Sobril.

Gahg. Jag har liksom ingenting att skriva här, Förutom att Linxxan headbangar till WASP och ropar Paaarty! i BH och svarta jeans. Och så ser hon på sig själv i spegeln och säger: Alltså, jag är lite såhär snygg i... såhär. Förundrad blick. Hon inser liksom inte själv hur jävla vacker hon är. Jävla nördo.

Nu är det dags att hoppa i säng här, sa Linxxan och jag följer med.
Nattelu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0