Pull my trigger

Det är perfekt att börja dagen med Mötley. Okej, jag var ute med hundarna först, men sen så jävel. Slog på Mötley och nu sitter jag mest och flinar för mig själv. Ibland önskar jag verkligen att jag levt, och varit ung, under 80-talet. Levt med alla vackra män och kvinnor. Spenderat större delen av min vakna tid på olika konserter och bara njutit. Jag skulle levt framför Hanoi Rocks scen, druckit sprit med Mick Mars och jävlats tillsammans med Nikki och Tommy. Och Vince... haha, ja ni som vet nånting om Mötley och Vince vet nog vad jag skulle göra med honom :P



Johnny Rotten <3


Jag skulle också vilja varit ung på 70-talet och jävlats runt med Johnny Rotten och Sid Vicious. Jag får helt enkelt göra mitt bästa för att jävla runt tillsammans med Bexx på 2000-talet. Det skall nog funka det med.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

hey! asfin blogg! såg bilden på Johnny o var tvungen att läsa, han är så jävla fin. stay free!

2010-09-01 @ 21:38:29
URL: http://rebeccaelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0