Same old situation

Jag lyssnar på Mötley just nu. Jag får alltid energi av dem. Vill upp och dansa och sjunga. Ingenting att lyssna på när jag skall sova med andra ord. Jag vet inte riktigt varför jag skriver om Mötley just nu. Jag babblar bara på för att jag nyss läste ett väldigt intensivt mejl från Linda. Jag vet liksom inte vad jag skall göra. Linda, jag vet att du läser detta. Jag vill att du ska veta att jag läst mejlet och jag kommer besvara det på ett eller annat sätt, men inte just nu. Jag måste liksom... smälta saker.

Jag sitter och väntar på nånting, men jag vet inte vad. Försöker hela tiden komma fram till det. Längtar jag efter att läsa? Inte direkt. Jag kämpar med fjärde delen i Twilight-serien nu och jag är så jävla besviken. Jag var så besatt av Edward i de tre första böckerna, men nu... nej fyfan. Han och Bella är så jävla... mesiga.
Väntar jag på att få sova? Inte egentligen. Visst, jag är ganska trött, men jag drar mig ändå för det. GAH! Jag vet ju att det är NÅNTING men jag lyckas bara inte komma på vad.

Gurgel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0