There's gonna be an accident

Dagens räddning: Placebo. Speciellt Brian Molko.

Det är fan så synd om min omvärld idag. Jag är sjuttio gånger grinigare än vad jag var igår. Inte ens att jag fick min nya Misfits-tröja med posten idag lyckades få mig att sluta muttra. Fast att lyssna på Placebo gör fan underverk. Värk? Gud, jag kan fan inte ens tänka just nu. Nej, värk värker. Inte verker. Exakt.

I am one.

Mamma kommer hit ikväll. Jag måste städa. Annars kommer jag inte lyckats koppla av så jag kan skriva. Gah, hur fan ska jag orka?! Egentligen borde jag bara få sova.

We're sown together,
She's born to mesmer
Beside,
Astride her,
I die inside her

It's far too sacred,
Don't ever fake it,
And don't, and don't, and don't let me down...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0