Utdrag - 2002 (1)

Yepp, jag var en tönt.


2002-01-15

Jag vill bara dödödö, hela tiden gråter jag. Mitt liv är en katastrof. Jag är så jävla ensam och alla bara skäller och gnäller. Jag orkar verkligen inte ha det såhär. Jag är så otroligt jävla deprimerad. Varför ska mitt liv vara ett sånt jävla helvete för? Och jag är överviktig. Jag är alldeles för fet. Måste banta innan det är försent. Låt mig slippa lida mer! Jag vill ha ett bra liv.


2002-01-27

Mår typ skit. Bråkar så mycket med mamma och pappa. De tror ju aldrig på mig, och när folk inte tror på mig blir jag rent ut sagt galen. Vad har de för anledning att inte tro på mig? Ingen vad jag vet.

Jag har inga vänner *gråter*



2002-02-04

Jag vill inte till skolan! Vill stanna hemma hela dagen typ!


2002-02-05

Jag orkar inte med denna skit länge till tror jag.


2002-02-06

Gick på matten idag men sen gick jag hem. Kände mig så utanför.


2002-02-11

Gick inte till skolan idag, var alldele för deppig

2002-02-12

Gick inte till skolan idag heller.


2002-02-13

Gick ej till skolan. Mamma ringde och pratade med Ulf och Nina* om att jag är borta så mycket från skolan.

* två av mina lärare


2002-02-14

Gick inte till skolan idag. Försökte verkligen men det gick inte.


2002-02-15

Jag kom iväg till skolan idag, men jag mådde skit.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0