Varning för ångest och destruktion

Jag skall akta mig för människor. De är farliga. Tränger sig på, tränger sig in. Jag skulle precis börja skriva på boken när jag fick ett sms från X som sa att h•n kommer hit i eftermiddag för att hämta hem en sak h•n glömt här. Fastän h•n vet att jag inte klarar det.




H•n är raderad nu.




Jag fick sån ångest. Skräck. Träng er för fan aldig på mig! Den senaste halvtimmen eller så har jag legat inne i badrummet, lutad över badkaret och skurit. Skurit massor. Mycket mer än jag gjort på månader. Började leka lite med blodet. Skrev. Försökte skriva horunge, men blodet var så ihopkletat så det sög. Började fnittra när jag gjorde ett handavtryck.




Jag ska försöka börja skriva snart. Det måste gå. För fan ta dig om du förstört mitt skrivande idag och jag inte hinner klart med boken!






Jag raderar er om ni inte respekterar mina gränser. That's it. Ni är fan inte värda min ångest.

Kommentarer
Postat av: alice i undercity.

gör ont att se, att du mår så dåligt :( hoppas verkligen det är bättre nu! när din linda kommit och tagit hand om dig. kram

2008-11-26 @ 22:23:13
URL: http://cupcakes-and-cherries.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0