welcome to the jungle

det har varit en konstig dag idag. skum. bexx drog iväg och käkade med farmor och farfar och jag passade på att sova. vaknade när hon kom hem igen, ställde sig vid min säng, skrek: "VAKNA!" och asgarvade. sen skyndade hon sig att tända sänglampan. ungjävel.

nu på kvällen har vi spått massa. runor, tarotkort och abrakadabra-skit och asgarvat som fan. bexx fick fram massa skumdumma grejer och jag får snart ont i magen av allt jävla flabbande. fast just ja, korten sa åt mig att jag grubblar för mycket, att jag är för rädd. det var då en sanning, men hur i helvete är det meningen att jag skall lyckas övervinna rädslan?

jaja. ska attackera bexx med vatten nu. det förtjänar hon efter sitt jävla plågande av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0