You just waste my time

Linda står i köket och skär äpplen och berättar om när hon var liten och fick äpplen av sin morfar. Vi har glott på massa teve och jag har proppat i mig för många mandariner, men de är så jävla goda. Jag har inte ångest längre, men jag är... skör. Rädd för imorgon. Rädd för att få ångest. Måste fixa med saker. Betala tradera-grejer, posta paket och skriva massor. Massor. Och städa. Jag vet inte riktigt varför det gör mig så rädd, men nånting är det. Skall försöka att inte tänka på det. Bara njuta av nuet. Ta tillvara på att Linxxen är här och sen läsa när hon ska sova. Och sen imorgon... ja, då är det helt enkelt en ny dag. En ny vecka. Jag får nya chanser att... fixa till mig själv och mitt liv. Fan, det känns som att jag inte har nån koll på vad som händer och det är vad som skrämmer skiten ur mig.

Well, well, well my Michelle. Ska käka glass och glo på Parlamentet nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0