20 saker jag skall göra innan jag dör*

1. Skriva klart en bok
2. Få en bok publicerad (vulkan räknas inte)
3. Jogga regelbundet
4. Få hundarna balanserade
5. Ha en stor och balanserad flock med både stora och små hundar
6. Finna äkta, obrytbar kärlek
7. Stå på en scen och sjunga "Wild side" med Bexx
8. Läsa minst en bok av alla nobelpristagare i litteratur
9. Övervinna både agorafobin och min sociala fobi
10. Träffa en viktig och nära brevvän som bor i ett annat land
11. Få magen fast så jag kan använda snygga linnen som slutar vid naveln
12. Besöka Japan
13. Visa farmor, farfar och mormor hur mycket de betyder för mig
14. Sluta skära mig själv
15. Lära mig tyska flytande
16. Bli så pass miljövänlig att jag inte längre skämms för mig själv
17. Sluta äta kött och fisk
18. Våga gå i högklackat en hel dag
19. Börja hjälpa ungdomar som mår dåligt
20. Börja lita på mina vänner

* kan förekomma eventuella ändringar inom den närmsta framtiden.

Kommentarer
Postat av: hello_köket

du vill vara precis som berny blue?

2008-10-22 @ 21:50:16
URL: http://www.bernyblue.com
Postat av: linda

Hörrudu din lilla köksmänniska, den här bruden

är inte som någon annan -varken berny eller dig eller whatever. Hon gör det hon gör för att det

är nånting som HON vill, inte för att hon läst

eller sett det hos någon annar person! Och hon är totalt underbart unik, så säg inte att hon är 'precis som' någon annan för hon är fan så mycket bättre än dig och mig och någon annan här.



(sorry för den offensiva tonen, men hey -jag klarar inte när folk säger minsta lilla negativa sak om någon som står mig nära)

2008-10-22 @ 22:09:15
URL: http://angelinside.blogg.se/
Postat av: mana

köksmännska, vill du ha stryk?

2008-10-22 @ 22:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0