allmän idioti. eller musikbabbel.

jag lyssnar på dangerous toys nu. det var ett tag sedan och jag blir alldeles sådär spralligt lycklig. så jävla bra band. ibland önskar jag att jag hade en musikblogg så jag kunde skriva långa orgasm-inlägg om bra band och bra låtar. men de flesta har så jävla dålig musiksmak, så typ ingen skulle läsa bloggen.
men hur som helst - dangerous toys gör mig lycklig. jag måste lära mig spela gitarr och sen jäävlar. kom igen nu bexx! vi måste komma igång med helter skelter innan jag rymmer med första bästa rocker och drar till usa och letar upp ... vince neil kanske?

Kommentarer
Postat av: FRida

2008-10-28 @ 09:58:35
Postat av: FRida

haha de flesta har så dålig musiksmak??? :P

2008-10-28 @ 09:59:41
Postat av: Tex Doll

Då får du väl hitta musiker då. :p

2008-10-28 @ 11:19:44
URL: http://bdoll.blogg.se/
Postat av: mana

men inga duger ju för dig. jag har ju kommit med massa förslag!

2008-10-28 @ 22:46:15
URL: http://iwokeupdeadtoday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0