du är min idiot

det ringde på dörren för en stund sedan och jag blev skräckslagen. funderade på att gömma mig under sängen och vänta på att rädslan skulle försvinna.
öppnade dock tillslut och där utanför stod linda med ett stort paket belgisk choklad med hästskallar på och en gul liten blomma. hon ville tacka mig och jag blir alldeles... jag vet inte. jag trodde liksom aldrig att människor kunde vara så snälla.

men hon berättade om igår, saker som jag inte minns, och fyfan säger jag bara. hädanefter får jag bara dricka lite alkohol och inte bli en... såndär. fyfan mana. jag hatar dig verkligen idag.

Kommentarer
Postat av: linda

Förlåt att jag skrämde dig. Men du har inget

att skämmas för; tro mig. Om det är någon

som ska skämmas för igår så är det jag.. jag

fattar inte att jag kunde bli sådär... svag.

Äcklig. Bryta ihop inför er! Fyfan.

Jag skulle inte ha klarat det utan dig <3 Och

jag kommer inte försvinna, det vet du.

2008-10-25 @ 17:51:46
URL: http://angelinside.blogg.se/
Postat av: mana

det är inte svagt att våga bryta ihop, det är starkt som fan. och jag är glad att jag fanns där så jag kunde hjälpa dig <3

2008-10-25 @ 18:46:21
URL: http://iwokeupdeadtoday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0