ett steg åt rätt riktning

jag trodde inte jag skulle kunna somna igår kväll. men strax efter nio slog en förlamande trötthet till och jag bestämde mig för att ta ut hundarna redan då. vid halv tio låg jag i sängen och det dröjde inte länge förrän jag sov. snacka om förvånande. och underbart! dessvärre vaknade jag två gånger under natten och en på morgonen, men jag somnade i alla fall utan problem. ett steg framåt =)

idag kommer bexx hit. när som helst faktiskt om jag minns rätt. hon sa nånting om elva och jag tror det var före elva. skitsamma. hon kommer hur som helst. idag skall vi börja träna så hon behövde komma hit för att hämta min yoga-dvd och yogamatta. haha, nu kom hon ju! ;P så jag slutar här.

ps. emma, det är bara att komma hit så får du några. är jag inte hemma just då så kommer jag troligtvis när som helst. d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0