lite blandat skit

ett inlägg i min blogg och en idiot frågar om jag vill vara som berny? wtf? ja, jag blir sur. kalla mig fan inte för berny, för är det någon jag inte vill vara som så är det hon. dessutom fanns psykiska sjukdomar långt innan berny ens var påtänkt, så du - idiot-köks-männskan - du kanske borde ta och läsa på lite. eller bara försvinna, så vi slipper din idioti. tack.

hela kroppen vibrerar. har gjort så i någon timme och blir nu bara värre och värre. jag vet inte varför. blir det så när jag inte käkar när jag tar efexorn? men det är ju nästan tolv timmar sedan jag såg dem! fan, jag vet verkligen inte. däremot vet jag att kroppen börjar vibrera såhär när jag har glömt efexorn eller har käkat sobril ett tag och sedan slutar... jag kan inte sitta här hur som helst. måste lägga mig ned, för allting bara snurrar.

- - -

okej, så jag har ångest också. pga en vän som förändrats radikalt på bara några dagar. jag blir ju rädd, som vanligt. rädd för att vänskapen skall gå åt helvete.

- - -

mr borderline är snäll igen. då tycker jag om honom. det är därför jag hänger mig kvar. men ibland är han ondskan själv. kolla bara dessa sms:

"jag ska döda dig. det enda du kan göra är att hålla dig levande tills jag kommer."

"dö hora =D"

"dö då!"

men han är bra när han är snäll. och inte hotar med att kastrera sig själv. nu måste jag läsa. orkar inte sitta såhär längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0